EUR (€) (NL)
  • English (UK)
  • Nederlands
  • Français
  • Deutsch
  • Vlaams
  • Português
  • Deutsch (AT)
  • Español
  • Dansk
  • Svenska
    • Klantbeoordelingen 8.3 / 10
  • Makkelijk en snel geregeld

Wat kan ik doen tegen oneerlijke schadeclaims?

Als je nog steeds bij het verhuurkantoor bent, dring dan aan op een gezamenlijke inspectie van de auto. Als je foto's hebt genomen van de auto bij het ophalen, vraag de verhuur medewerker dan om de staat van het huidige voertuig daarmee te vergelijken. Als blijkt dat de schade al eerder aanwezig was, laat dan in het incheck document bevestigen dat er geen nieuwe schade is ontstaan tijdens de huurperiode.

Als je de kosten na de huur hebt ontvangen wanneer je al thuis bent, vraag het autoverhuurbedrijf dan om te bewijzen dat de aangegeven schade is veroorzaakt tijdens je huurperiode. Vraag ook om een schadefactuur. Als je foto's hebt genomen van de auto bij het ophalen en terugbrengen, zorg dan dat je deze bij de hand hebt om je punt te rechtvaardigen.

  1. Home
  2. Wat kan ik doen tegen oneerlijke schadeclaims?